aurinko.blogg.se

An ambitious woman who wants to learn and experience many little things everyday, to grow bigger and wiser

#01092013

Publicerad 2013-09-01 21:04:00 i Allmänt,

 
Välkommen till September,
 
Igår köpte jag en retur flygbiljett tillbaka hemland, Vietnam. Det är sex år sedan jag flyttade till Finland för min studie. Och jag har inte besökt hem för 2 år på grund av vissa skäl- en av dessa är att jag var tvungen att avsluta min avhandling och söka ett jobb. Det två-år var besvärlig period för mig. Plötsligt kom min förhållande till slut då jag var i trycket av examen. Alla planer och uppmunstran försvann, just like that...Med hjälpa av vänner försökte jag leva med sorg då samtidigt gick på min egen väg. Jag håller med om *What doesn't kill you makes you stronger*
 
----
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela